Sesja

Cześć Wam! :) Co u Was? Bo u mnie spoko, zaczęłam robić zestaw, o którym wspominałam ostatnio i zrobiłam czaprak, niestety coś źle odmierzyłam i wyszedł za duży :/ Może spróbuję go jeszcze poprawić, zobaczymy, ale trochę mi się odechciało…
Natomiast to czego udało mi się dokonać, to krótka sesja zdjęciowa trzech koników :) To było kilka dni temu, jak jeszcze była u mnie ładna pogoda, bo od wczoraj coś nam pada i pochmurno :( Ale przynajmniej trochę odpocznę od nadmiernych upałów, których bardzo nie lubię :P No cóż, nie zanudzam już swoimi zwierzeniami jak to zwykle, tylko przedstawiam Wam zdjęcia:

To tyle, jak Wam się podoba???
Ja osobiście oceniam ją na… nawet, nawet :P Wydaje mi się, że ostatnio moje sesje nie są takie ciekawe, bo chyba skończyły mi się już możliwości xD Nie mam już nowych miejsc, wszystko wyeksplorowane :P
Trzymajcie się ;***

Opublikowano Bez kategorii | 7 komentarzy

Hej :) Znów derka?

Hej :) Bardzo dziękuję za komentarze :* Tym razem też pokażę derkę, tyle, że w jasnych kolorkach, a technicznie podobna do tamtej. Robiona była na wymiary Frezji, czyli klaczy fryzyjskiej, ale nie wiem czy będzie to jej derka, jak myślicie, pasuje do niej? Kantarek stary, należy do Frezji, ale spasował mi do zestawu ;) Mam jeszcze trochę takiego materiału, więc mam w planach zrobić do tego jeszcze taki sam czaprak i owijki lub ochraniacze :) Nie wiem kiedy się za to wezmę, ale postaram się jak najwcześniej. No chyba, że w między czasie przyjdzie mi do głowy jakaś inna interesująca wizja, to zrobię coś innego :D Nie ma co przedłużać, dodam tylko, że klaczka mojej przyjaciółki ma sie dobrze, wczoraj je odwiedziłam, na ostatnim zdjęciu ona :)

I takie tam :D

Konik:

Pozdrówki i papa ;)  :***

Opublikowano Bez kategorii | 8 komentarzy

Mam wrócić…?

Hejka ;) Jakby ktoś jeszcze czasami przypadkiem wpadł na mojego bloga, to chciałabym wrócić… Nie wiem czy coś z tego będzie, ale zobaczymy. :) Trochę się u mnie pozmieniało, ale nie u koni schleich – one leżą na półce i się kurzą :/ Mam nadzieję, że niedługo znajdę czas i coś dla nich zrobię. Wczoraj się wzięłam za coś iiii…. zrobiłam :P Derkę i kantar dla Archera :) Taki czarny kantarek i czarno-biała derka z podszewką. Oto fotki:

Derka od spodu:

To tyle zdjęć ;) Z nowości u mnie to to, że moja BFF kupiła konia <3 <3 <3 Yey ^^
Kiedyś tutaj zajrzę, może zdążę zrobić coś nowego dla schleich :) Pozdrówki :* Jeśli chcecie, żebym dalej tutaj pisała, to wiedzcie, że komentarze bardzo mnie motywują :* Papatki

Opublikowano Bez kategorii | 4 komentarzy

Mała zmiana w czapraku :)

Nic nowego u mnie, jedyne co chciałam Wam pokazać, to to, że do niedawno zrobionego czapraka (który już widzieliście) dokleiłam od spodu piankę :) Z zewnątrz nie zmienił wyglądu, a jest bardziej miękki, czyli trochę bardziej upodobniony do realnych czapraków :D Mam zdjęcie jak wygląda od spodu teraz. Nie używałam kleju, bo pianka z jednej strony była klejąca ;) Heh, nie wiem gdzie taką kupić, bo jest to pianka z sufitu samochodu, który niedawno z bratem rozkładałam na części pierwsze xDD
DSC_2371
Mam jeszcze taką wiadomość nie dotyczącą figurek, ale jeździectwa :P Wczoraj zrobiłam przelew za nowy kaskotoczek do jazdy :3 <3
Tym optymistycznym akcentem kończymy dzisiejszy wpis :) Pozdrówki i dziękuję bardzo za tą ilość komentarzy!!! :* :* :* Paa

Opublikowano Bez kategorii | 15 komentarzy

Jesienna sesja trzech koni :)

Tak, wreszcie jakaś sesja :P Nie jakaś szczególna, ale jest… Jesienna… Trzech koni… No. :P W sumie, to bez sensu się coś rozpisywać, dodam tylko, że u mnie niestety strasznie mokro, dlatego musiałam do tego założyć moje gumowe oficerki xD Inaczej bym całkowicie przemokła. xD Nie dodam wszystkich zdjęć, trochę więcej możecie ich zaobserwować tutaj: https://www.facebook.com/faustyna.augustyn.9
Haflingerka
Na dziś koniec :) Podobała się sesja? :) Chcecie posta o figurkach na rok 2015? :*

Opublikowano Bez kategorii | 5 komentarzy

Nowe ogłowie i… czaprak + „owijkoochraniacze” :D

Hejka :) O nowym ogłowiu już co nieco wiecie, ale czaprak i… tak… ten dziwny wyrazowy stwór „owijkoochraniacze”  to nowość :D Nie wiem jak tą ostatnią rzecz nazwać, będą służyły do jazdy, pełniły funkcję taka jak ochraniacze lub owijki, ale ich wygląd to chyba połączenie obydwu tych rzeczy :) Tak oto powstały „owijkoochraniacze” :D Czaprak i te owijkoochraniacze są zrobione w trochę odmiennym stylu niż poprzednie moje czapraki i owijki. Do ich wykonania (u mnie nietypowo) użyłam wstążki. Całość jest w kolorze niebieskim, ale w 2 różnych odcieniach, bowiem wstążka ma kolor ciemno niebieski, a reszta jaśniutki :) Podobają mi się te rzeczy i powiem szczerze, że siadając przy stole w ogóle nie spodziewałam się, że stworzę jakieś super dzieło, a tutaj było duże moje zdziwienie na koniec ;) Nie ma co się bardziej rozpisywać, zdjęcia czekają :3 Na razie ogłowie, na pierwszym zdjęciu możecie zauważyć jeszcze niebieską plamę na łopatce Amiry, ale… Udało mi się ją umyć!!! :D Tak się cieszę!


A teraz zestaw, do zdjęcia ubrałam Amirze jeszcze nowe ogłowie oraz stare siodło wszechstronne :)

A teraz bez konia…

A teraz z drugiej strony, co trochę ujawnia sposób wykonania tych akcesoriów, bo dość nietypowo musiałam obszyć to wstążką. Jak widać jest ona wąska (6mm chyba) więc musiałam zrobić to sprytnie, żeby się nie odpruło :P

Podoba mi się to, że czaprak pasuje również do siodła ujeżdżeniowego ;)

Zabawne jest, że gdy robiłam te rzeczy miałam tylko 2 krótkie kawałki ciemno niebieskiej wstążki i starczyło mi jej na styk :D Na razie nic więcej nie robiłam, ponieważ to mi dość sporo czasu zajęło i sił :D Papa, na koniec podam tylko link, do mojego konta na facebooku, gdzie też dodaję większość zdjęć tych co tutaj :)

https://www.facebook.com/faustyna.augustyn.9

Dziękuję za komentarze ;) :*

Opublikowano Bez kategorii | 6 komentarzy

Biały kantarek i krótka zapowiedź nowego ogłowia :D

Cześć :) Wreszcie zakasałam rękawy i wzięłam się do roboty, bo tak dawno nic nowego nie było :P Zrobiłam biały kantar, na wzór tego poprzedniego, bo mi się spodobał :) Wyszedł OK. Co tutaj się wiele rozpisywać… Był robiony na Frezji, tj. modelu klaczy fryzyjskiej. Wgląda tak:
DSC_1316 DSC_1321 DSC_1328 DSC_1333
Podoba się Wam? :) Pasuje do tej klaczy?
Druga część wpisu jest krótsza i niestety bez fotek, bo jeszcze nie zdążyłam zrobić. Taka jakby zapowiedź nowego ogłowia, które już wykonałam ;) Robione było na Amirze, jest to zwykłe ogłowie, jedyne co je różni od moich innych ogłowi to odrobinę chyba grubszy nachrapnik i NIE ozdabiany naczółek. Poza tym, to nic takiego szczególnego :P Jak tylko będę te zdjęcia miała i zgram na komputer, to Wam je dodam :) Papa :* Zapraszam do komentowania, bo ostatnio dość marnie tych komentarzy (ale dobre i tyle) :D

Opublikowano Bez kategorii | 4 komentarzy

Nowy kantarek :)

Wreszcie coś nowego – kantar :P Zrobiłam go niby dla Crossa i na jego wymiary, ale postanowiłam, że konie nie będą miały swoich kantarów, tylko po prost każdy będzie należał do wszystkich (oczywiście jeśli będzie w miarę dobry rozmiar) ;) Kantarek mi się nawet podoba, fajny ma kolor, bardzo pasuje moim zdaniem do Crossika :P :D Niestety jak widać na 3 zdjęciu musiałam dorobić jeden element ze wstążki innego koloru, bo mi tamtej zabrakło :/ No cóż… :P
DSC_0592 DSC_0598 DSC_0603 DSC_0608
Na razie nic więcej nie robiłam, ale mam w planie porobić więcej kantarów :D Przynajmniej tyle ile jest koni :P Ale to raczej zajmie mi spoooro czasu xD Bo ostatnio rzadko coś robię głównie z powodu braku czasu :/ To czeeeść :D :* Czekam na komentarze! :*

Opublikowano Bez kategorii | 2 komentarzy

Takie tam wygłupy i nowa przeszkoda :)

Była ostatnio u mnie przyjaciółka, wymalowałam plakatówkami nową klacz najpierw na  bułaną, a potem na karą :P hehe zabawnie wyglądała, chociaż bułana mi się nawet podobała ^^ Ale już nie będę malować żadnych koni, bo zauważyłam, że po myciu i wycieraniu ręcznikiem trochę pogorszył się jej stan :/ Tzn. chyba trochę powiększyły się te zadrapania z którymi już do mnie dotarła :( Zmyłam też Amirze niebieską rękę na łopatce i… Niestety na jej przykładzie przekonałam się, że nie warto zostawiać na koniach farby na dłużej :’( Bo Amira ma niebieską plamę teraz :/ Może to przeżyję jakoś…
Kiedy byłam u tej samej przyjaciółki na wakacjach to zniszczyła mi się niedawno zrobiona przeszkoda, więc po powrocie (to już dość dawno temu) zmajstrowałam nową :P Obtarcia na pyszczku klaczy haflinger zamalowałam czarnym markerem. Była też mini sesyjka Amiry i nowej klaczy z rzędem :P Wszystko możecie podziwiać na poniższych zdjęciach :)

Przed malowaniem pyszczka:
Przed malowaniem pyszczka
Po malowaniu:
DSC_0222
Osiodłana:
DSC_0226
Nowa przeszkoda:
DSC_0231 DSC_0232 DSC_0236
Amira w ogłowiu hackamore i siodle ujeżdżeniowym:
DSC_0245 DSC_0246 DSC_0249
Malowanie klaczy haflinger; najpierw na bułaną:
DSC_0253 DSC_0254
Teraz dalsze malowanie:
DSC_0255
I jakby efekt końcowy, czyli kara haflingerka:
DSC_0257 DSC_0259
To tyle zdjęć na dziś, teraz oczywiście klacz jest już wymyta :) Jak podobał się wpis, co sądzicie o nowej przeszkodzie itp., czyli zapraszam do komentowania :* :* :* Papaa ;*

Opublikowano Bez kategorii | 6 komentarzy

Hey :) Nowego konika mam i znów problem z imieniem…

Jak widzicie w tytule – mam nowego schleicha :D Niestety jest używany i widać sporo zadrapań i obić :/ Pyszczek ma strasznie obity :( No ale i tak niesamowicie cieszę się, że go mam <3 A raczej ją :P To wycofana już stara klacz haflinger :) Fajna całkiem… Będzie miała coś około 12 lat, będzie siostrą Soni :D  Co do specjalizacji, to planowałam western, ale na razie nie mam siodła westernowego (za zrobienie go zabieram się już od pół roku co najmniej). Imienia jeszcze nie wymyśliłam, ale za to mam imię dla klaczy szetlandzkiej: Pianka :D Jakoś bardzo lubię to imię, zawsze mówiłam, że jak będę kiedyś miała klacz i ona się oźrebi, to pierwszy źrebak urodzony u mnie będzie miał na imię Pianka (jeśli będzie klaczką). Tak więc, szetlandka dostaje to imię :P Jest mamą Monte :D
Dostałam ostatnio też książkę o koniach :3 Fajna, ale niestety po angielsku, ale przynajmniej mam motywację do nauki angielskiego :D ^.^ To tyle z nowości, łapcie fotki nowej klaczy i książki; niestety tło do dupy, bo zdjęcia robione na szybko :)
DSC_0202
DSC_0204
To papatki :* :*

Opublikowano Bez kategorii | 2 komentarzy